Alguén me tenta enganar para que merque cousas rosas!

21 Jan

Non me resisto a facer un post curto e amosarvos este vídeo que me pasa unha amiga miña. Está en inglés, pero se queredes subtítulos en portugués só tedes que presionar o botón que pon cc na banda gris de debaixo do vídeo.

 

Botádelle un ollo, hai nenas que xa dende moi pequenas saben que alguén tenta “enganar ás nenas para que merquen todas esas cousas rosas”. Qué ten que facer una nanny para conseguir unha nena así de lúcida, hahahaha!

 

 

 

3 Responses to “Alguén me tenta enganar para que merque cousas rosas!”

  1. algunasplantasraras 21 January, 2012 at 13:29 #

    Que me corten la cabeza!!muy buen blog!!

  2. compostela 21 January, 2012 at 19:55 #

    ¿Por qué en portugués y no en español ?
    Indudablemente esta niña tiene una nany feminista y ha aprendido muy bien la lección.
    Está claro viendo el enfado que tiene…….

    • ListaFeminista 21 January, 2012 at 20:09 #

      Porque quen editou o video era brasileirx, creo. De todolos xeitos, enténdese perfectamente, non?

Por favor, participa!

